
Odwaga i wytrwałość, honor i samodoskonalenie... Już teraz odkryj własną drogę! Tu rodzą się legendy...
Rangi i przywileje z nimi związane to:
1. Uczeń
Podstawowa ranga, którą ma każdy nowy gracz, taki jak Ty w tej chwili.
Na samym początku otrzymuje 30 punktów statystyk do rozdania. (O statystykach dowiesz się od Wyroczni)
Nowicjusz nie należy jeszcze do żadnego Kraju, nie może brać udziału w walkach. U Wyroczni uczy się podstawowych zagadnięć związanych z grą.
2. Bushi (jap. Wojownik)
Już należy do danego Kraju, może walczyć i uczyć się ciosów i umiejętności.
Ma możliwość założenia własnego domku, farmy, kopalni i sklepu.
Bushi może, ale nie musi, wybrać sobie Mistrza (osobę z rangą co najmniej Sensei), ale o tym później.
Otrzymuje dodatkowe 5 punktów statystyk do rozdania, żeby zostać Bushi wystarczy zaliczyć egzamin pisemny, jest on prosty i jeśli uważnie zapoznasz się ze wszystkim co mówi Wyrocznia na pewno bez problemu go zaliczysz.
3. Seki
Bez Seki nie może odbyć się żadna misja wymagająca dłuższej podroży.
Otrzymuje 10 punktów statystyk do rozdania, lepsze techniki oraz możliwość pożyczki pieniędzy z Krajowego Skarbca- oczywiście za zgodą Sosai'a.
4. Sensei (jap. Mistrz)
Aby zostać Sensei'em należy wykonać dużo misji oraz pokonać co najmniej jednego przeciwnika z Kraju, z którym nie jest się w stanie pokoju.
Sensei może przyjąć pod swoją opiekę uczniów, za których będzie odpowiedzialny. Zwiększa się wtedy liczba obowiązków, ale zwiększają się też zarobki.
Sensei otrzymuje kolejne 10 punktów statystyk, ma możliwość zabierania głosu na Wielkich Radach, oraz otrzymuje znacznie większą wypłatę w porównaniu do Seki.
5. Senpai (jap. Wyróżniający się mistrz; dodatkowo przedrostek Senpai stosowany jest gdy zwracamy się do osoby wyżej usytuowanej.)
Senpai to potężny, doświadczony i wyjątkowy Sensei. Każde z Senpai ma do dyspozycji dodatkowe 15 punktów statystyk, może uczyć się potężnych ciosów i technik, zaś misje które kiedyś wykonywał z drużyną, teraz bez problemu może wykonać samemu.
Ich wypłata oraz wpływy w Kraju znacznie rosną. Senpai może należeć do Gwardii Kapitana, czyli do grona osób, które chronią Przywódcę Kraju.
6. Taichou (jap. Kapitan)
Taichou to przywódca Kraju. W zwiazku z tym w całym Kraju może być tylko jeden Taichou.
Taichou zostać można jedynie gdy poprzedni Taichou zrezygnuje ze swojego stanowiska i odda władze swojemu następcy. Kapitanowie mają wiele obowiązków, ale też wiele przywilejów- ich zdanie najbardziej liczy się na Radach, decydują o sprawach politycznych itp, są odpowiedzialni za rozwój Kraju.
Otrzymują dodatkowe 15 Punktów Statystyk.
7. Sosai
Jeśli zostanie Taichou jest bardzo trudne, to zostanie Sosai jest wręcz niemożliwe, aby nim zostać należy spełnić szereg wymagań, np: być Taichou, wyróżniać się dużą ilością pomysłów, być bardzo aktywnym itp... .
Sosai to osoba wyjątkowa, oddana własnemu Krajowi na wojnie, jednak całkowicie obojętna na sprawy polityczne. Może podróżować po całym świecie, w każdym Kraju (nie zależnie od stosunków dyplomatycznych) jest przyjmowany z szacunkiem.
Sosai otrzymuje funkcję 'narratora'- może decydować o zdarzeniach losowych itp, ale o tym dowiedzą się dokładniej kandydaci na Sosai.
Dodatkowo każdy Sosai otrzymuje 15 punktów statystyk do rozdania.
Offline